Sent inlägg...

Ja i dag blev det ett lite senare inlägg än vanligt för det gick inte att gå in i morse.
Dagen har varit lite upp och ner för jag hade en del jag var tvungen att uträtta men nu är det gjort så det har börjat att lugna ner sig lite.
Och i natt har det ju varit lite minus grader också , det var -5,5 när jag gick upp och det är väl inget annat att vänta vid den här årstiden.
Nej nu ska jag gå ut och hämta lite ved så att det blir värme i stugan så det får bli ett lite längre inlägg en annan dag.



Kommentarer
Postat av: Anki

Ja imorse var det riktigt bistert ute=)...fick starta bilen långt i förväg.

kramar

2009-10-14 @ 15:40:10
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback