Sitter och funderar...

Undrar hur det gick för Frippa i natt om han fick någon ny njure ,jag törs inte ringa till syran riktigt än för hon kanske har varit vaken i natt så jag får lugna mig tills hon hör av sig.
Vad konstigt allt kan vara med livet igentligen att på bara en kort stund så kan allt ändras både till något bra som då resulterar i oändlig lyckorus eller något tråkigt som kan slå ikull en människa ,hm det kanske blev för mycket funderingar men det jag menar är att man aldrig vet vad som ska hända och det är väl tur det många gånger att man inte vet i förväg.
Jaa man kan konstatera att livet är ett äventyr på alla olika plan och man kan aldrig säga vad som ska hända och det är ett stort undervärk hur allt fungerar och just här på denna planet ..
Ja nu ska jag sluta att fundera på olika filosofiska funderingar och sätta mig en stund och leta i det gammla ,alltså kyrkböckerna så vi ses...

Kommentarer
Postat av: Anki

Så sant, så sant!!!

Kramar

2009-10-22 @ 18:52:41
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback