vänder snabbt...

Jaa verkligen så kan det vända väldigt snabbt. Jag sov ju ut riktigt i går tyckte jag men när jag hade varit uppe en stund så slog det till med ett migrän anfall så där helt plötsligt så det var bara att gå och lägga sig igen och vänta på att det skulle gå över , det tog en stund innan det vände men till slut så släppte det.
Så när man tror att allt är lugnt och man verkar må okej så svänger det om helt plötsligt ,sjukt skumt.
Men men det är bra nu i alla fall.
Jag gjorde min första runda med gå stavar i går och jag blev mäkta förvånad när jag insåg att det var faktiskt bra mycket mer jobbigare att gå med dem än att promenera utan så nu blir det ett varv runt stensäng varje dag fast med stavarna.
Jag ska se om jag orkar så ska det bli två varv om dagen , ett med hundarna och ett med gå stavarna men det får vi  se om den här gammla kroppen orkar med.
Både Nina och Simon var med runt på promenaden i går och det är aldrig fel med lite motion även ung som gammal.

Vad dagen har att bjuda på i dag det vet jag inte ännu men något påhitt blir det väl för nu börjar jag att få tillbaka lite energi och det är nog vitaminerna som jag har börjat att äta kontinuerligt som jag får tacka det för.
Visst det är alltid jobbigt i början när man ska försöka att få in något som inte är det vanliga men bara man får in det som rutin så kan man inte vara utan det sedan.
Det är bara att hoppas att ryggen håller i ett tag nu så det inte blir en smäll där nu också när jag äntligen har kommit igång.

Nej nu blir det att få upp Simpan och Nina och Rille är färdiga så de står och väntar in bussen nu bara så allt är i sin ordning nu...hejsan så länge..

Kommentarer
Postat av: Anki

Bra jobbat=)!!

Kramar

2009-10-12 @ 21:22:15
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback