Åhhhh Josse....

Vad glad jag blir . Och tack så hemskt mycket ,klart jag kommer att titta in nu när du har börjat igen .
Hoppas att allt är bra med dig ....
Redan torsdag och veckan har gått sjukt snabbt den bara rinner iväg..
Men men det är väl jag som inte hinner med helt enkelt .
Jag hamnade ju framför datorn i går kväll för att lägga in allt om släkten på den bärbara för jag hade tänkt att bara ha släktforskning på den datorn .
Den är lite konstig när man ska slå på den men jag får försöka att ta brosan på det så den blir helt okej för det kommer ju att bli en del när jag har fått ren skriva allt material som jag har hittat.
Jag har snart hållt på i ett års tid med släktforskningen så ni kan ju tänka vad mycket papper det blir.
Nog om det ,vad ska hända i dag då ...hmmm.. vet faktiskt inte riktigt men jag ska ta och kolla vårat sovrums fönster för det blåste ju bort för oss så vi har fått gjort en provisorisk lösning så i dag ska jag försöka att isolera det.
Simon är fortfarande hemma så det blir inget pool spel för honom i helgen inte men Rille ska spela i Filipstad och nu har han fått höra på ryktes vägar att de vill spela mot Åtorp och de vill ge dem så mycket stryck som bara den och då menar jag inte att de vill göra många mål utan de vill verkligen slås och det är inte roligt det.
De är ju så taggade på det för när Åtorp möte dem på hemma plan så fick Pers ena son spel och började slås med en utlänsk kille så nu vill de göra hämnd men det är ju så att denna kille har ju slutat men de ville slås i alla fall.
Vi får verkligen hoppas att tränarna tar tag i det här förre matchstart för det är ju fotboll de ska spela inte boxning.
Min goa gubbe har slitigt så hårt på jobbet så hans skor hänger knappt ihop så jag ska ta en koll i garderoben och se om vi inte har en massa skor där för det är nu dags att slänga dem han har på jobbet nu . Och föresten jag har ju helt glömt bort att tala om att han har nu en FAST ANSTÄLLNING...jippi..vad gött..
Jag tror att han trivs väldigt bra på jobbet så i slut ändan var det bra att han kom ifrån Moelven för det blev ju riktigt bra till slut och det tackar vi högre makter för..
Nej nu är det en varm dusch som gäller . Jag har haft en sådan extrem huvudvärk i några dagar nu så i dag får vi hoppas att den går tillbaka lite för det är ingen höjdare att gå och dra med.
Nu har ju äntligen nack spärret gett sig men jag får vara lite försiktig för ibland när jag vänder på huvet så känner jag att det knäpper lite så jag är så himmla rädd att det ska knäppa till ordentligt igen för det vill jag inte ha tillbaka just nu.
Jag får väl se till att ta det lite varsamt när jag vrider på det där "huvet", man behöver ju inte se allt här i världen utan jag får låta bli att titta på sådant som inte ligger i mitt synfält..fniss..
Nej nu säger jag hej på en stund...

Kommentarer
Postat av: Fanny

Man borde ringa och polisanmäla andra laget för dom hotar eller något !

så jävla barnsligt att hålla på så där ..

Hoppas det går bra . Kram

2009-09-17 @ 14:56:21

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback