Baciller....

Jaa bacillerna fortsätter att härja i vårat hus.
Jag var helt utslagen i lördags kväll och i går jag har aldrig mått så illa på väldigt länge det var ingen höjdare och nu i dag så ligger både Kent och Rille sjuka så det har inte blivit bacill fritt här ännu men vi får hoppas att det vänder snart.
Rille spelade ju fotboll i lördags och det gick jätte bra de vann med 4-2 mot Deje som är serie tvåa så den vinsten satt väldigt skönt för grabbarna.
Oturligt nog så har Rille haft problem med ryggen och den ena skuldran så vi får hoppas att det är en sträckning och att det ger med sig snart. Så det var därför han tackade nej till b lags matchen som var i söndags.
Och det var väl tur det för han började må dåligt i går så då mådde han som jag gjorde i lördags.
Nej efter det här så får vi hoppas att vi får vara friska sen.
Det känns att det börjar bli hösten ordentligt för i går så höll Rocky på att blåsa bort när han var ute och kvälls pinkade för Nina var ute med honom och hon kunde inte göra annat än att skratta när hon kom in för han hade försökt att stå emot blåsten med det hade inte gått något bra ,vi får köpa en väst med tyngder i åt honom så att han inte blåser bort när höst stormarna härjar.
Jag har lovat att hålla tyst i dag om en del saker men jag ska bara säga grattis gubben min för nu kan jag inte hålla mig mer så ett litet Grattis får det bli i alla fall, inte roligt att du är sjuk i dag.
Jaha ja nu blir det att försöka komma i form men det känns jobbigt så det blir inte några större projekt i dag inte för jag känner mig inte riktigt okej än och det blev ju inte bättre av att jag missade min medicin i lördags heller för jag äter en sådan medicin som man inte får missa eller tvärrsluta med för då kan man bli dålig av bara det men men det försvann helt ur mitt huvud när jag mådde så dåligt i lördags kväll.
Sådana smällar får man ta ibland.
Nej vi ses kanske senare för nu blir det att försöka att komma i form som sagt.

Kommentarer
Postat av: Anki

Hm, vaddå grattis...har jag missat nåt?? Födelsedag?? Storvinst?? Tell me innan jag spricker av nyfikenhet=)



Krya på er sötisar



Kramar

2009-09-28 @ 21:36:35
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback