Dagen har runit iväg...

Jaa och jag har fått lite gjort i alla fall .
Jag har varit ute i växthuset och rensat lite ogräs, ja kan ni tänka er det kommer sådant där och det vet jag inte vad det kommer ifrån..fniss...
Sedan körde jag ur lite vatten ur akvariumet så nu har de små liven fått lite renare vatten och mer syre för pumpen behövdes också göras ren så det åkte med det med.
Sedan tog jag en snabb sväng till degerfors för Nina slutade redan vid tolv i dag och så har hon ju blivit bjuden på frukost av sin handledare på posten så de var på hotellet och åt.
Nu snart slutar Kent så vi ska hämta upp honom och då får Nina köra in till degerfors så det blir bra det hon som vill köra....man själv börjar att bli lite trött på det där med att skumpa omkring i en bil så då är det skönt att lämna över det lite till någon som fortfarande tycker det är roligt.
Nej ni nu blir det adjös så ses vi en annan dag....

Kommentarer
Postat av: Anki

Jisses vad du håller igång. Glöm inte att ta igen dej mellan varven=)

Kramar

2009-09-16 @ 20:18:02
URL: http://lamasen.blogg.se/
Postat av: josse

tjena evalena:D

Tänkte bara berätta att jag har dragit igång med bloggen igen,, känner att de var på tiden nu:)

och eftersom du var så aktiv läsare av den så tänkte jag iaf berätta att den är i farten igen:) kul att läsa din blogg föresten:)

kram

2009-09-16 @ 22:47:57
URL: http://jossebula.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback