Fredag morgon/natt....

Tjenare jag har vaknat med den tidiga tuppen i dag och kunde inte somna om så här är jag.
Nu ska jag tjata lite och det är ju det där med släktforskningen ,jag håller på att lägga in all info som jag hitintillls har hittat på min mammas sida för jag vill ha det snyggt och prydligt i dator men gud vilken tid det tar och skriva in allt men samtidigt så har jag ju inte så där dyng mycket att göra om dagarna precis.
Men det börjar att släppa på det där med att skriva , jag har börjat kommit bort ifrån det där med pekfinger valsen och skriver nu fortare för var dag , det kan faktiskt sätta sig även på en gammal kosa som mig med andra ord.
Det går ju betydligt lättare om man slipper skriva allt med pekfingret.
Vad händer en sådan här dag då ,jo det blir Åvallen i kväll för Rille ska vara med i b-laget så då blir det att kolla på den matchen klockan 18,00 i kväll.
Men först blir det att åka in till stan och fredags handla och då kan jag även passa på att plocka upp Nina och Rille för de har tidig skol slut i dag så det passar ju bra.
Och i morgon så blir det väse för att få lite fiske turer på vänern igen och den här gången vill jag få upp någon av de där stora bamsingarna.
Nu blir det att kolla runt lite på internet och ta en god kopp kaffe för det sitter fint det så här på mörra kvisten....

Kommentarer
Postat av: Anki

Mörakvisten???? Det är ju mitt i natta ju=)

Kram på dej

2009-09-18 @ 20:40:15
URL: http://lamasen.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback