Redan onsdag.......

Det är ju inte riktigt klokt att det redan är onsdag man hinner ju inte med och i dag är jag helt dag vilsen också men då får jag för mig att det är torsdag helt sjukt.
På tal om sjuk så är Simon väldigt rasslig i halsen än och han har pool spel i helgen så vi får se om han verkligen kan göra det eller om han får stå över.
Jag ska ringa ner till skolan så vi får hem lite läxor i dag så att han inte kommer efter.
Och så det där med släkten ,jag har ju blivit helt såld i några dagar så det blir ju att man får lite dåligt samvete att man bara sitter framför datorn men i dag ska jag lägga upp lite mål så att jag får lite gjort innan jag sätter mig.
Men det är ju så intressant och det tar aldrig slut man hittar bara mer och mer och nu har jag kommit in på 1600 talet också och det är en utmaning att försöka se vad prästerna har skrivit.
Men men .
I dag så ska Rille iväg för det är vanlig skoldag för honom och Nina ska tydligen på stads hotellet och äta frukost ...hmm vad fuskigt.. men hon vill inte direkt och det förstår jag för hon har ju inte lärt känna de hon jobbar med riktigt.
Men det blir nog roligt.
Dagarna är som vanligt helt enkelt och hösten börjar att ta riktigt tag om vädret så det blir att plocka fram ljus på borden och börja med lite höstmys....
Nej nu blir det att hoppa i kläderna och låta dagen sätta igång...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback