Ett nytt kapitel tar sin början..

Ja nu har jag varit iväg på möte med arbetsförmedlingen och fått besked på hur det nu blir efter den 1a April.
Och det är att jag ska börja att jobba 4 timmar om dagen och det är nere på utvecklingsgruppens område och det känns riktigt bra faktiskt.
Där nere finns det ju en hel del att göra så det är ju ingen risk att jag ska få stå och inte ha några arbetsuppgifter inte och det är ju bra.

Ja det var det men vad har vi för väder i dag då ?? Trist och blåsigt och kallt uschans inte något som jag gillar inte.
Vi får vänta och se när den riktiga våren kommer att dyka upp för den längtar jag efter väldigt mycket faktiskt.

Nej nu är jag lite för seg så det blir soffan i en stund så på återseende ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback