Snö ??

Ja visst har det kommit mer snö i natt , helt sjukt det är snart April och för om åren så brukar vi sitta ute och dricka kaffe när det börjar och bli kalasande i april månad men nu så kan vi nog se i stjärnorna efter det.
Och jag har blivit så jävla trött på snö och kyla nu så nu vill jag att våren ska titta fram med all sin prakt.
Men man har väl inget att säga till om.

I dag så försökte jag att somna om när Kent och Nina hade gått upp men det gick inte ,konstigt för jag kände mig så seg och trött men bättre lycka nästa gång.
Jag har så mycket som snurrar i huvudet och det här med min mage det gnager riktigt så jag hoppas att det ska komma en tid till röntgen snabbt så man slipper att gå och fundera men man har ju fått svar på en hel del hur man mår när man fick reda på det här och det kan ju vara skönt faktiskt.
Nej nog om det .

Jag har lyckats hitta lite mer energi än vanligt och det är skönt men i går kväll var jag jäkligt seg i kroppen och det förstår jag ju nu att det var väl snövädret som ställde till det men jag hade inte en endaste tanke på snö för jag trodde att det var färdigsnöat vid det här laget.
Nu ska det bli en dusch sedan en tur till vandrarhemmet och sen hade jag tänkt att baka lite matbröd så det är planerna för i dag och så får vi se om jag kan ro det i land men så länge så säger jag på återseende..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback