Redan Onsdag

Och veckan bara asgasar iväg ,ja ett nytt ord hittade jag på där .
Min älskade syster ringde i går kväll och undrade om jag skulle kunna tänka mig att vara barnvakt i nästa vecka då hon ska till Frissan och vad svarade jag tror ni ?? JA GIVETVIS KAN JAG DET ..
För jag älskar ju min första systerdotter sååååå mycket såååå det är inte sant =))
Usch vad fjantig man är men det är ren skär sanning så det så men jag älskar givetvis mina barn också över allt annat , jag har helt enkelt plats för många i mitt hjärta .
Nej klockan tickar iväg och jag ska på möte i skolan för att Simpan har varit mycket sjuk så nu har de då kallat dit mig så vi får väl se vad de säger men det är ju faktiskt så att jag vill inte skicka iväg ett barn till skolan om de är sjuka och skulle alla gå efter det så skulle vi nog få mindre sjukdomar i skolorna också tror jag men som sagt det är vad jag tror .
Nu blir det att göra sig färdig för sedan rusar dagen med en jäkla fart för det ska matas djur hos grannen sen ska jag skjutsa Rille till Karlskoga och då följer Ninis med en sväng för hon har ledig dag i dag och jag får inte glömma att åka upp till moder och tvätta hennes hår så jag har inte riktigt tid med att sitta här och bladdra så vi får säga hejs =))

Kommentarer
Postat av: Soffie

usch va nicole kommer bli bortskämd i sina dar! =)

2010-10-13 @ 11:22:24
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Det är ju klart att hon blir =))

2010-10-14 @ 06:30:02

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback