Hallå där köp blåbär

Eller nått , I dag har det varit en givande dag och jag har jobbat så att jag har ont i fötterna faktiskt men roligt har det varit .
Jag började dagen med att vika burar så det blev ett tjugotal kräftor sedan var det jobb på vandrarhemmet och vi har även skiftat telefonen från en lägenhet till en annan och det var lite letande först för tele teknikern hittade inte dosan ..jaja det blev bra till slut .
Sedan fortsatte dagen med att jag var vikarie på Cafet och jag skulle ha stängt vid halv fyra men det blev inte riktigt så utan klockan drog iväg emot halv fem innan jag kunde stänga men kul var det =)
Så efter en tur till Degerfors så är jag nu mätt efter en härlig måltid med makaroner och köttfärssås ala Evalena så är jag härligt trött nu så det kommer inte att dröja innan jag slår igen mina blå .
Klockan är bara kvart i åtta och jag är trött ojoj.
Och vet ni vad jag har blivit BILÄGARE av mammas gråa pärla så nu blir det åka av , Tack rara söta Mamma ,men tyvärr så läser hon ju inte "dagböcker" som hon kallar bloggarna så jag får kramas riktigt med henne i morgon istället . Nej nu säger jag hejs för denna gången.....=))

Kommentarer
Postat av: soffie

jaså har hon tagit avsked av gråa faran nu =) grattis får man säga då! =)

2010-09-22 @ 22:54:31
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Ja visst så nu fortsätter jag att komma till jobbet och det är gött att kunna åka bil i stället för cykel =)

2010-09-23 @ 13:48:41

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback