Marknads veckan

Och jag fick hjälp av underbara Nina i dag att flytta ut sängar och flytta in bord och tvärtom,, Alltså så hjälpte hon mig att flytta över det sista till kontoret på jobbet och sängar till en annan lägenhet så i morgon är det bara till att städa och fixa lite små fix.
Tur att man har en sådan stark dotter =)
Annars så blev det 17 st kräftor till i morse och det tycker jag är lite dåligt men men .
Sedan var jag och jobbade innan Nina var chaffis in till Degerfors för hon skulle till tandläkaren sedan skulle jag till Glasmästaren och vet ni va jag höll nästan på att somna i bilen när jag väntade på Nina ojoj .
Nu har jag fått upp ett fönster till i rummet och har börjat kitta ännu ett så vi får hoppas att det blir färdigt innan vintern =)
Nä nu blir det att rusta undan och gå upp i sänga så hejsan på er .....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback