Nu är marken över och allt blir till vardag igen

Ja det har varit en lång dag men trevlig med alla man hejar på och alla är ju så glada och skojiga när det är marken =)
Hoppas ni också har haft en trevlig dag för det hade jag och ett extra plus för stunden jag fick tillsammans med Anki på hennes lediga tid =)
Alltid trevligt med sällskap. Men nu känner man i benen, huvudet och alla leder hur kallt det har varit så det kommer att vara sängen som gäller snart men jag ska iväg och hämta Rille senare i natt så att jag vet att han kommer hem med förhoppningsvis alla lemmar i behåll ,det är ju första gången han släpper loss sedan han skadade sig och lite orolig blir man att han ska trampa snett och att det ska bli något men man måste ju låta dem bestämma själva för han är ju trots allt 18 bast . Nej nu orkar jag nog inget mer i dag så på återseende .

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback