Kvällen är mörk som natta

Nu vill jag faktiskt ha lite lite snö så det blir lite ljusare ute .
Det är ju liksom mörkt hela tiden ,man måste ha taklampan på hela långa dagen ju =(
Och sen har jag ju så förbaskat ont när det är så här så nu går jag snart i taket och det vill jag inte så här när det snart är jul och man ska vara glad och positiv =(

Men det är svårt i dessa tider att vara det ...nej nu till något annat .

Jag har pyntat om våran utsida lite i dag och satt upp ljusen runt ingången istället och det blev faktiskt bra .
Annars så har det inte hänt så mycket mer roligt i dag utan en lite trist grå dag har det varit .
Men i morgon så måste det bli lite fart på jobbet för det kommer gäster på söndag och sedan kommer det arbetare till veckan så det blir nästan fullt i lägenheterna igen och det är både bra och kul .

I kväll ska jag se sista avsnittet av Gordons mat programs tävling och se vem det är som lyckas ta hem master chef titeln och så kan de ju göra någon god rätt som jag vil prova , man  vet aldrig .
Jag ska få be att meddela att den dära citronmaräng pajen faktiskt var godare när den hade fått stå i kylskåp över natten så då var den inte så tokig som jag först tyckte .. och det är ju lite kul =)

Nej nu i duschen sen teve kväll =9

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback