Torsdag den 15e December

Och i går natt så hade Göteborg värsta ovädret med ÅSKA jaa det är sant ÅSKA veckan innan Jul ???
Helt sjukt om man frågar mig ,har aldrig varit med om maken alltså .
Men mycket ska man uppleva innan man dör =)

Och hur mår jag då ?
Njää inte vidare värst det skulle ha varit bättre med lite kallare och inte detta fjös väder men men man kan inte få allt här i världen men något kunde man ju få tycker man .
Ironisk jaa det kan man väl säga att jag är .
Lite ovant än och då med att skriva är jag för det var ju ett tag sedan .

Jag följer teve serien Master Cheif Usa med Gordon och det är ju faktiskt gör bra så i dag är det sista avsnittet för denna gången .
De gjorde ju en läcker dessert i förgår så jag kunde ju inte annat än att testa jag med men det var ingen sådan där göör hit direkt .
Det var Citronmaräng paj ... och det låter godare än det är vill jag lova .

Vad är det mer på g då ?
Joooo det är ju snart JUlafton med massa god mat och förhoppningsvis gott sällskap . Jag har i alla fall kommit på några jäkligt  bra julklappar tycker jag själv i alla fall men vi får väl se vad de som får dem tycker .

Nu blir det att fortsätta här i bedrövelsen sen ses vi nog snart igen kära blogg ....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback