Hallå där !

Jaa visst vad det var länge sedan jag uppdaterade men det har ju varit en hel del att göra så det blir bättre nu hoppas jag på .
Nu är det dagen efter för i går tog min älskade son och hans sköna polare STUDENTEN och det är ju så mysigt så det är inte sant .
Härlig bild .
Det är ju så att jag även har fyllt lite år också och det har varit fina presenter jag har fått så då skickar jag ett stort TACK tilll Mamma ,Pappa ,Svärmor ,Svärfar mina älsklingar Kent ,Nina ,Rikard och Simon och även Syster yster och Frippa .
Så vet ni vad i dag ska vi ta en sväng till Karlskoga och jag ska gå in på HM och titta om jag kan hitta mig något snyggt =)
Kalasandet fortsätter i dag för broder Niklas kommer hit i eftermiddag och äter lite smörgås tårta så det blir mumma även i dag =)
Nej ni får ha en bra dag för det ska jag ha i ala fall ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback