Kvällen kommer krypande......

.....bakom hörnet och John blund har nu grusat mina ögon . Så det blir nog att krypa ner i en varm och go säng .
Och som väntat så blev det ett väldigt blåsväder i dag så någon solstol blev det inte men bättre lycka nästa gång .
Min lilla älskade Rikard har gått och blivit sjuker så det är inte kul för han börjar ju att jobba på Måndag men han kanske hinner bli frisk får vi hoppas . Jag har i alla fall börjat med hans tavla och den ser ut att bli fet najs för det är ju en tavla om kärleken till Johanna så det kommer bildbevis när den blir klar men nu mina vänner så kommer jag att trilla av pinn och ner i täckets sköna värld zzzzzzzzzzzzzzzzz.................

Kommentarer
Postat av: Soffie

inte roligt att höra att han blitt sjuk, han såg ju väldigt hängig ut här :(

2011-06-16 @ 10:29:31
URL: http://soffiesliv.blogg.se/
Postat av: Evalena

Neej det är ju himla trist att han blev men han blir nog snart frisk =)

2011-06-16 @ 21:48:36

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback