Och så har man shoppat lite

Jag hittade en del när jag var inne på HM En tröja ,ett linne , en lite finare tröja ,strumpor och armband .
Sen blev det faktiskt ett par shorts ,skärp och strumpor till Simon också =)
Sedan hämtade vi ut våran nya GPS på Elgiganten så alla är nog nöjda nu .
Min älskade bror Niklas var här och fikade och så fick jag ju mer pengar av honom så den Tackar vi verkligen för .
Nu har våran kära hund Bella blivit tokig och springer omkring och flåsar så jag tror faktiskt att det är åska på ingång för de andra dagarna så har hon gjort så där innan åskan hälsade på ,så vi får se vad som händer .
Nej nu blir det mer målning för det är så jäkla kul =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback