Faan

Det blev ingen Åtorpsdag för min del och jag som har tjatat om den så =( .Trist men det är ju så livet är det är yterst sällan man kan göra som man vill när man har en sådan här förbanat trist rygg ,Usch säger jag.
Men men det är ju så. Jag kände faktiskt av det här redan i går så jag förstod att det skulle bli så här .
Jag håller på att koka lite kaffe och till det ska jag ta lite tårta för jag fick ju faktiskt en tårta av Ica Nära Åtorp för att jag snart fyller jämna år. Och det var ju lite kul och överaskande.
Ja det är ju så då att jag blir ju inte 25 utan 40 men jag känner mig ju som 25 i alla fall (nästan kanske man ska tilläga) och just i dag kanske jag känner mig mer som 80 ja ja man blir ju äldre och det är ju helt naturligt så klockan klämtar iväg för mig med =)
Nej finns det inget roligare hmm joo det är ju så att min älskade Rille blir en glad student snart och det värmer i hjärtat det , tänk att det var ett år sedan som Nina stod där och såg lika go och glad ut som alltid och det ni det värmer i en mors hjärta det.
Vi håller ju på med lite förberedelser men i år så behöver inte vi fixa kärra till deras åk utan det är det några andra som gör det =)
Gubben min är ju iväg och ädelfiskar runt om Karlskoga trakterna med en arbetskamrat och Simon är till Forntidsbyn med sin skol klass och även klassen under dem är med så det är lite tyst här för Rille tror jag sover än för det är inget livstecken där ifrån ännu.
Så vad ska man hitta på ? Först på programet blir det en dusch sedan kanske jag ska sätta mig och måla några tavlor hmm jaa jag tror det för det är så sällan man tar sig tid att sitta med sådana grejer och denna dag är ju perfekt för det =) Något som gör mig glad i alla fall.
Någon dag i det närmaste så skulle jag faktiskt vilja ändra om lite i vårat stora rum för när man ser på alla dessa inrednings program så ser man ju verkligen vad trist och blekt man har det hemma ,i alla fall jag.
Nej det ska bli mera personligt tror jag och bort med allt det praktiska eller inte allt förstås men mycket i alla fall ,för nu är ju ungarna så stora så det praktiska att allt ska stå på höga höjder skulle man ju kunna lägga av med nu då för jag tror inte att mina 20 ,19 och 11 åring kommer att stoppa något i munen längre =)
Kan ni tänka er att det var hela 20 år sedan jag fick min första lilla skrut ,helt otroligt vad tiden bara rasar iväg och nu är hon en självständig ,arbetande ung kvinna oj oj det känns stort i hjärtat det.
Och med orden att jag ÄLSKAR alla mina barn över allt annat här på jorden ,så slutar vi här nu för denna gång Puuussssiiiisss

Kommentarer
Postat av: Nina

gullig du är mamma ;) hoppas ryggen blir bättre snart. Älskar dig! <3

2011-05-28 @ 20:05:23
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

<3 <3 <3

2011-05-28 @ 20:57:06

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback