Hejsan alla mammor på Mors dag

Ja tänk att det är mammornas dag i dag .
Jag ska baka en liten kaka här för Nina ville komma på Morsdags fika och det tackar jag för ,det är alltid roligt när min lilla ängel kommer hem och umgås med oss andra  i familjen .
Jag har haft några dåliga dagar så jag har faktiskt sovit på soffan nu hela förmiddagen och det är inte roligt att må sämst ,fy vad trist men nu ska jag försöka komma in i duschen sen får vi se om jag kan bli som folk igen .
Jag började måla lite tavlor i går så en är färdig och så är jag på god väg på den andra ,det är ju kul att ha något man kan göra när man mår lite kasst så där .
Nej nu blir det näsan i kokboken för att se vad man ska tänkas baka så det blir nog lite uppdatering lite senare =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback