Alla hjärtans dag



God och härlig alla <3 dag på er ...

Tisdag och det är mycket som händer denna vecka .. I går var ju Simon och jag till Parkskolan till sköterskan / doktorn för att kolla på Simpans rygg och den var ju sned men det konstaterades att han faktiskt är en centimeter kortare på ena benet och det gör ju att ryggen då ser sned ut .
Så han är skapt i samma form som morsin tydligen för jag har ju också ett "kortare" ben ..
Ja ja vi får hoppas att han inte får några besvär med det i framtiden .

I dag så är det Simon kraken som ska till tandläkaren också så han har fullt upp nu ett tag .
Och på Torsdag är det min tur att åka till Örebro för mammografi och sedan besök på smärtkliniken för att träffa deras psykolog .. får vi se om jag har några hjärnspöken eller inte =) Det kanske inte finns något där uppe hihihi så det blir en hel förmiddag på USÖ på Torsdag helt enkelt .

Våran kära Rille jobbar ju i dag så då måste jag fixa hundvakt till Rocky när vi ska in till tandläkaren för det är ju så att Bella löper och han är väldigt på just nu så de kan inte vara ensamma för då vet man aldrig vad som händer och man vill ju inte ha Bella med valpar för hon har ju blivit elva år  den älsklingen ..

Nej nu blir det att fixa till sig lite ..Bye..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback