Då var det en ny dag ..



Och i dag har jag inte bestämt mig vad som kommer att hända så vi får väl se .. Men promenad ska det bli .
Jag är lite mör i benen men ingen direkt fara faktiskt ..
I dag tror jag att det ska bli att göra en potatis soppa . Jag är ju ingen soppmänniska direkt men tanken slog mig att man kanske skulle försöka äta soppa för att gå ner i vikt för jag har bestämt mig för att det liksom är dags för det att gå ner i vikten alltså .
Jag trivs ju inte riktigt som det är nu så något måste jag hitta på .
Jag får googla på soppor så får vi se om jag inte hittar något gott att tillaga i dag . Men jag får nog även hitta på något annat till resten av familjen för ungarna gillar nog inte soppa direkt ...men sonen Rikard kan ju laga till något gott åt dem .. drömma kan man ju alltid göra =)



Nu måste jag gå upp och skaka lite på Simpan för när jag rensade ut hans väska nu på morgonen så fick jag se en lapp och på den står det att de ska åka skridskor på gympan i dag och jag vet faktiskt inte om hans skridskor passar eller inte så det blir att få upp han nu ...kanske ska börja att rensa väskan lite oftare så man får reda på sådant här i tid kanske ..
=)
Nej vi ses säkert lite senare under dagen
Bye ..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback