Fredag

Är det i dag ... och jag blir snart skogs tokig på våran lilla Rocky som gnäller ,matvägrar ,vattenvägrar nu när våran andra voffse Bella löper ...han är sååååååå jobbig ..grr men förhoppningsvis är det snart över..
Älskade Nina hade hem honom över natten i går så då var det faktiskt lite skönt att ha lite semester ..
Men väldigt vacker är han ju ändå ..
Nej vad har hänt mer då ?
Jo i går var det Örebro som gällde för jag var först på mammografi och det var ju en ny upplevelse och ont gjorde det ju men det var ju så kort tid så det liksom gick att stå ut ..
Sen var det ju lite håltimma som jag fick ägna åt att fika och läsa lite veckotidning som jag inte har gjort på år och dar ,för att sätta sig still med en bra lektyr har varit lite lyx i dagens läge för det är ju den där bokföringen på jobbet som ska bli klart , och det var skönt att bara sitta och vara på det faktiskt mysiga Cafe´t som de har på USÖ. Sedan var det ju dags att gå till Smärtkliniken och besök hos deras Psykolog.
Och jag måste ju bara säga att en psykolog för mig är en medelålders man i ca 55-60 år men där hade jag fel det kom en ung kille i 22-25 års åldern och det på något sätt kändes inte riktigt okej ..jag har liksom ingen erfarenhet av psykologer men känslan som uppstod var att det var som att sitta och anförtro sig till sin egen son och det är väl inget fel med det men det stämde liksom inte .. ja ja det blev nog bra ändå ..
Men jag har i alla fall kommit på att jag inte är behov av att ha kontakt med en psykolog för jag får inte ut ett dugg av det .
Och det är väl bra ..
Nej nu blir det att fortsätta med lite pappersexersis..vet inte stavningen där men ni fattala  =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback