Sju års olycka..

Kan det vara så att man får det när man har slagit sönder en spegel ??
Nja det har ju inte direkt börjat bra för mig efter att jag faktiskt slog sönder en spegel ..trodde det var skrock men där kanske jag har fel .
Just nu orkar jag inte riktigt tänka på det för det har varit en lång besvärlig dag och humöret är inte på topp direkt så några timmars sömn behövs och så känns det nog bättre i morgon ,troligtvis ..

Ja som ni kanske har fattat har det inte varit en bra dag men hoppas på att morgondagen ska bli en bra dag .
Och man skulle bli nöjd om det kunde vara lite mildare för minus tjugo är inget väder som jag vill ha .
Jag trivs bäst i plus 25 och stekhet solgass det är min älsklings temp det .. men men vi får hoppas på en varm och skön sommar även om den känns väldigt väldigt långt bort just nu .

Nej nu blir det sängen och krypa ner under ett varmt täcke och så är jag ganska övertygad att Felix den gamla räven kommer att lägga sig tre millimeter från mitt ansikte och kurra för det gjorde han i går , han är en trogen sängkamrat i alla fall .
Och för dem som inte vet så är det en goding till katt jag pratar om och ingen ting annat .. =)

En bra bild till detta inlägg kanske är detta ..



Det känns som detta har hänt i min hjärna i dag =/ Men som sagt en ny dag i morgon och god natt där ute i kylan ...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback