Söndag

Och nu har jag bestämt mig för att banta så i går hade jag en reningsdag .
Jag åt bara 2 st drickyogi ,tre bananer , ett päron ,en vanlig risifruti och en massa massa vatten .
Och i dag börjar jag att äta lite lättare mat så detta intar jag just nu



tillsammans med ett stort glas mjölk .
Till kvällen blir det en drickyogi och lite frukt och så massa vatten .
Och sen gjorde jag två långpromenader i går och det ska bli promenad i dag med och då får jag sällskap av Nina .
Det känns som att jag har motivationen till 100 så hoppas jag orkar hålla i detta .

Nu sitter jag med brun färg i håret för jag hade sådan utväxt och det är inte kul för i morgon är det dags för Örebro igen . Och den här gången är det sjukgymnasten som jag ska träffa .
Och något som faktiskt är jätte bra är att jag har så jävla sjukt ont i ryggen för det är ju bra om de får se hur det är när det är som värst faktiskt ,och jaa jag har så ont för att jag gick så långt men jag har bestämt mig för att värken INTE ska få styra mitt liv utan att det är jag själv som ska styra vad jag vill göra .
Många kan då tycka att jag får skylla mig själv då ,men det rent av skiter jag i vad de tycker ,för jag måste få lite livskvalitet jag också ,jag skulle bli knäppare än vad jag är om jag skulle låta värken styra mig...

I kväll ska Agnetha lära mig hur jag finskriver bokföringen som måste vara klar rätt så snart så till veckan blir det kontorsaktiviteter och sådan tur är så har jag ju faktiskt en arbetskamrat så Jimmy kommer att få hålla ställningarna på Vandrarhemmet denna vecka och jag vet ju då att det är i trygga händer .
Nej nu är det dags att skölja ur färgen och ta en dusch ...


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback