Uppdatering ...

Har det varit dåligt med nu ett tag så här kommer det lite grann .
Gårdagen slutade med att vi fick sitta med Simon på Pilgården med en skadad fot ,han hade haft en närgången sammankomst med en kompis på skolan så det resulterade i att han nu får gå på kryckor i några dagar med skadat ledband i foten =) Trist är det men det är sådant som händer .

Vad har hänt mer då ?? Nja ingenting direkt men något som jag har glömt bort är att min dator fick fnatt här en dag .
Jag skulle söka på google för att få fram lite bilder och då sökte jag på "ge mig hopp" och vet ni vad som hände då ... joo datorn hoppade över och skrev själv "ge mig blod" och jag suddade ut det och skrev igen "ge mig hopp" och hela tiden så slog datorn direkt över på "ge mig blod" hel skumt alltså och jag vet inte hur många gånger jag försökte skriva men det stod hela tiden ge mig blod fast jag inte skrev det så jag fick till slut ge upp och gå där ifrån för  det var lite  för skumt där ett tag tyckte jag ,, Konstigt var det i alla fall och det var bara så att någon timme före så stod muspekaren på datorn och gick av sig själv och det var också lite skumt faktiskt ..
Teknikens värld kanske kan vara så ibland , vad vet jag =)

I dag ska jag försöka att få starta den dära dammsugaren som har stått framme i några dagar nu så det är väl dags att få trycka på den kanske ..
Nej vi kanske ses senare nu ska jag låta dagen gry och jag med den Tjaooo =)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback