Vem försöker jag lura ..




Eller vad händer ?
Allt känns så fel det är liksom något på gång och jag kan inte styra över det ..och det gör mig oroad och ledsen .
Faan jag vet inte ..

Usch deppigt i dag men jag kan inte hjälpa det ,men nu har jag fått tagit smäll efter smäll och ändå fortsätter det .
Jag undrar ju hela tiden om jag snart inte har sonat mitt brott ,varför ska jag behöva utstå något gång på gång ??
Faan det går inte det här för det äter upp mig inifrån och det är sorgligt så sorgligt ..

Måste hitta något sätt att ta mig ur det här och få känna glädje och längtan igen ,känna sig älskad skulle inte vara några fel =/



Saken blir ju inte bättre av att jag inte kan sova ... men det är väl bara att trumma på för någon gång så borde ju sömnen infinna sig eller i allafall utmattningen ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-05 @ 09:28:12
Postat av: Nina

<3

2012-02-05 @ 09:29:22
URL: http://niinakarlsson.blogg.se/
Postat av: Evalena

<3

2012-02-05 @ 10:42:41
URL: http://elkarlsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback