Då var ...

..Plundringen över och mycket folk var det också så det får vi tacka både stora och små för en lyckad kväll.
Så nu ska jag nog mysa ner mig i sängen och titta på någon film tills ögonen slår igen för jag är härligt trött i hela kroppen i dag.

Det är ett fasligt blåsväder som vi har haft i dag och det fortsätter fram emot kvällen också och blåsvädret gör att det blir så ruggigt inne så jag vill inte ha blåst men denna vinter har ju varit annat än normal ,det åskade ju veckan före jul och det har jag nog aldrig upplevt förut så den här vintern har det varit Blåst / regn / endagarssnö och så åska då förstås. Helt sjukt ,men det kanske är så att jordens undergång är på väg ?? Jag vet bane mig inte men det är väl tur det ,den som lever får se.

Nej nu till den efterlängtade sängen ,god natt på er där ute i mörkret =)



Som ni säkert har sett så har jag snöat in på att lägga till en bild till mina inlägg ,men jag tycker faktiskt att det är mysigt att göra det ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback