Fredaggggggggggggg....Äntligen...

Och jag är uppe med tuppen och ska snart ställa mig i en varm dusch sen blir det jobbet .
Det är så skönt att veta att i morgon behöver man inte ställa klockan utan då är det sovmorgon..Gud vad gött..



Och i dag får vi lite nya gäster som kommer för det är någon fotbollscup i Degerfors tydligen och då är vi ju hjärtligt tacksamma för att de kommer hit till oss och övernattar ..



Sen något mindre roligt är att min mage har sagt sitt ett tag så nu är det katarr utan dess like så nu får det bli skärpning och magmedicine hela tiden så att jag slipper få de här anfallen..men jag är ju så emot att äta mediciner regelbundet men nu får jag nog lägga mig och inse att det är det som är det bästa att göra tyvärr .
Men det blir nog bra det med till slut . Men i dag får det bli någon lindrig mat i alla fall , vad nu det ska bli ..



Nej det här går inte nu får jag sätta lite fart och det blir säkert mer uppdateringar under dagen  det känns som att det är en sådan dag....




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback