Herre guuuuddd ...

..vilka människor det finns ,helt otroligt tycker jag .
Men inget mer om det för då blir jag bara sur och grinig så nu till något mer roligare .
Jag vaknade lite före klockan i dag och kände att det här kommer nog att bli en bra dag för jag hade inte så där jäkla ont utan det känns som att jag har energi till att hoppa upp ur sängen med fart i dag . Och det var inte i går direkt så det tackar vi för .

Så jag ska nog börja dagen med att baka en paj eller något liknande sen får vi se vad dagen har att bjuda på .

Något som är väldigt trist och tråkigt är att det är sista dagen med Rikards älskade Johanna för i natt åker hon till Thailand på semester och sedan vidare till Kina .
Och nu verkar det som att hon inte kommer att flytta hem i sommar som vi hade hoppats på utan de kommer med all sannolikhet att bli kvar i Kina i två år till .
Och det är ju lite tråkigt men min kära son och hon har kommit på att hon ska försöka höra sig för efter ett jobb åt Rikard i Kina så vill han ta och flytta ner han med för att bo tillsammans med sin kärlek . Och den ideen är väl jag som mamma inte så förtjust i men samtidigt ska de ju passa på innan de blir äldre att utforska världen . Så jag känner att jag är både för och emot .
Men tiden får utvisa vad som kommer att hända .

I dag ska jag ta en vända upp till kära mor och hjälpa henne med håret och fika lite ,det blir trevligt .

Och något annat som är trevligt är ju att peppar peppar jag har kommit igång med att promenera och det är kanske därför jag vaknar med energi . Man mår ju faktiskt bättre om man får röra lite på sig .

Nej nu är det dags att låta dagen gry och jag med den ;-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback