Ledig

Är jag i dag och jag har inte gjort ett endaste dyft och gud vad gött det har varit .
Men jag ska faktiskt hoppa in i duschen för snart blir det faktiskt ett brödbak som ska igång .
Och kan ni tänka er jag har ingen träningsvärk trots promenaderna ,det är väldigt gött men jag trodde att det skulle bli att jag inte skulle orka röra mig men där hade jag fel =)

Jag känner mig inte så där på topp direkt men det kanske blir bättre för just nu känns det som allt är lite trist och tråkigt och att man kommer att explodera av alla tankar och känslor men det är väl så ibland att man får inte utlopp för allt så blir man lite deppig ,men får hoppas att det vänder snart så man orkar med allt som händer och sker .
Jag har aldrig haft det svårt med psyket men under de sista 7-8 månaderna har det inte varit bra och visst det är en ny upplevelse och allt nytt kan man ju bli starkare av men det känns lite väl långt borta just nu faktiskt .
Nej nog om det nu ska jag sätta fart så att det blir lite hembakt i stugan =/


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback