Lördag 21/1

Hallååååå där .
Det blev en promenad ner till Åtorp och även hem igen ,kan ni tänka er att tanta här fick fart =)
Aja gött var det efteråt i alla fall och jag hade ju så bra sällskap när jag gick hem för dottera var ju med ,min älskade lilla Nina .
Sen hade vi en familje kväll för vi åt gott och satt sedan och myste framför teven ,sådana kvällar är som guld .
Och det slutade med att Simon följde med henne hem för att sova över ,kan med sannolika själ tala om att Simpan älskar sin stora syster för han är med henne hela tiden när hon kommer och hälsar på och det är ju kul att det är så och jag tror att alla våra barn känner så för varandra för de har det alltid roligt tillsammans och det är gött det .
Och i dag fortsätter mysfaktorn för då kommer Nina hit och lagar middag det ska bli så gott för hon bjuder på fläskfilè med beasås och pomfrits ...

Sen får vi se om det kommer snö i dag eller inte de har ju varnat för 15 cm nysnö så vi får se vad som händer ..
Nej nu blir det att hoppa i duschen ..



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback