Sitter och funderar på om...

..jag ska ta och promenera ner till Nina och sen att vi då promenerar tillbaka hit igen ..
Frågan är om jag orkar ?? Undra sa flundran ..
Får fundera ett tag till .
För jag hade tänkt att hon skulle komma hit och vi myser till kvällen med taco och lite teve tittande för det är skönt att bara vara när helgen kommer faktiskt .

Nu har jag fått en hel del gjort på jobbet i alla fall så på Måndag och Tisdag kommer jag arbeta hemifrån med lite kontorsgöra och det känns gött att göra det ibland också .
Det är ju inte bara städning och tvättning som hör till mitt yrke utan en hel del annat också som man inte tror .

Simon har fortfarande feber så han får ta igen sig i helgen så får vi se om det inte kan bli skola på Måndag i alla fall .
Nej nu tror jag att jag har bestämt mig det får bli en promenad så på återseende för nu ska långkalsongerna på ..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback