Skönt

Nina och jag avklarade en repa på barkbanan i dag det blev till och med två varv i dag .
Riktigt gött var det .
Sen har jag plockat lite här hemma och nu har Simon kompisar här så ljudnivån börjar at gå i taket .
Men de har roligt i alla fall men man hör när det blir mer än två grabbar så blir det en så hård och tuff attityd .
Men men .

Nu ska jag snart sätta mig framför teven för på eftermiddagarna har jag börjat titta på OC och den serien är faktiskt väldigt bra .

Sen blir det nog att ta tag i städningen och i morgon har jag faktiskt tagit ut en ledig dag så då får jag en heldag hemma och det är riktigt gött faktist .
Nej nu ska jag dra men vi kanske ses mer i dag det vet man aldrig =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback