Söndag och...

..nu är det faktiskt slutet på denna långa helg .
Det har kommit lite snö i natt så det är lite vitt på backen i alla fall .
Jag har haft en lite hemsk natt med lite sömn men det kanske blir att jag kan lägga mig och sova middag en stund senare .

Det roliga som har hänt i julhelgen är ju att Rikard och Johanna har blivit tillsammans igen och de ser så lyckliga ut så det värmer i hjärtat på mig .
Nu är det ju nedräkning på när hon ska flytta hem i alla fall och det är ju skönt . Men på Fredag den 13e Januari så blir det ett sista farväl tyvärr men har de klarat av detta så klarar de allt sedan tror jag =)

I dag så ska jag faan i mig i alla fall komma iväg på en promenad för nu ska det där jäkla döfettet bort . Kan ju inte se mig själv i spegeln längre utan att få avsmak så nu ska jag fasen i mig komma igång igen .
Känns som att man bara växer och växer ju .. usch..



Bläää är det ända man kan säga och förlåt till den stackaren som är på bilden =(

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback