Länge sedan jag var här ...

Ja över ett år sedan mer bestämt och det är ju lite lång tid .
Mycket har hänt sedan sist och det tar en evighet att berätta allt det men man får väl se om jag börjar blogga igen och då kommer det väl lite uppdatering i taget så snart kanske hela historien har kommit med .
Men vi börjar väl lite granna och det gör jag från fel håll alltså så drar jag det härifrån och tillbaka i tiden och det senaste som har hänt är att jag nu har fått ett nytt jobb och jag börjar jobba på måndag så det ska bli mycket mycket skoj :)
Jag ska vara på station i degerfors rättare sagt Stationsknuten som cafét heter .
Det kommer att bli många roliga grejer tror jag med det jobbet så jag ser fram emot måndagen . Och det är en otroligt kul och rolig tjej som jag får till chef , vi kommer redan väldigt bra överens och det är ju otroligt bra det .
 
Sen har jag träffat en kille från Degerfors som heter Bergström och han har kommit in i mitt liv med stormsteg när jag mådde som sämst och hela världen var upp och ner för mig . Men nu börjar allt att falla på plats och livet kommer som sakta tillbaka till mig även om mycket är osäkert så känns det som att jag börjar få koll på läget nu .
Mannen i mitt liv har i alla fall vänt mina känslor upp och ner regält och vi har haft ett lite stormigt förhållande som nu börjar att lugna sig och vi båda börjar så sakta att vänja oss vid situationen som har uppståt med känslor mellan oss . Vi blev nog träffade av Amor ganska så regält båda två fast att vi i början lovade varandra att INTE falla för den andra utan vi ville bara ha lite kul tillsammans men känslorna kan man inte riktigt rå på .
Och just nu känner jag mig väldigt älskad och det är en underbar känsla ..
 
Nej nu tror jag att jag avslutar för i dag men vi får se om det kommer mer i morgon igen för det är alltid nyttigt att börja använda hjärnkontoret igen och börja skriva lite tror jag bestämt ...Hejsan så länge =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback